Formulario de satisfacción
Objetivo
El objetivo de este cuestionario es realizar una evaluación del nivel de satisfacción del cliente tras la realización de un proyecto, de cara a realizar una mejora continua del Servicio de Asfalia.
El objetivo de este cuestionario es realizar una evaluación del nivel de satisfacción del cliente tras la realización de un proyecto, de cara a realizar una mejora continua del Servicio de Asfalia.
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.
Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.
Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.
El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.
Activeu primer les galetes estrictament necessàries perquè puguem desar les preferències!